28-06-2012 / Outfit 'Comfy'

Spijkerbroek - Levi's curve// vest - Pull & Bear // shirtje - Swag // All Star // horloge - Guess // mint groen armbandje - H&M // blauw armbandje - Juicy Couture // oorbellen, ketting & ring - Swarovski




Na lang twijfelen heb ik toch maar besloten om deze outfit te posten. Wel of geen outfits op mijn blog? Dat was de vraag. Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om (als jullie het leuk vinden) af en toe een outfit te bloggen. Ook al zijn ze niet erg bijzonder, het laat wel zien wie ik ben! 
Dit vind ik een fijne, comfy outfit dankzij het zachte en wijde vest. 

16 opmerkingen:

  1. Ik vind je vest heel mooi! :) Je kledingstijl lijkt wel een beetje op die van mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All stars zijn altijd goed :) Hihi. Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi meid

    Bedankt voor je reactie...
    Leuk vestje T-shirt....schattige hondjes

    Check mijn nieuwste outfit-post en laat een reactie achter...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit en vrolijke foto's! Ik kijk zelf maar op een handjevol fashion blogs, maar zo af en toe een outfit foto op een lifestyle blog vind ik leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, vind vooral je vest erg mooi.. En je horloge ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit, zal ik ook zo aantrekken. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er leuk uit! Mooi shirtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aahh, je honden zijn echt superlief! En je hebt echt een mooie 'profielfoto' zegmaar, aan de linkerkant van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! De hondjes wilde ook per se op de foto haha

      Verwijderen
  9. Leuke foto's! Vind je armbandjes en horloge erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind deze outfit echt geslaagd! Die cardigan vind ik heel mooi :) Fijn weekend! xo Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit! En wat een schattige hondjes zeg, hihi. Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen