29-06-2012 / My Room



























Wat een opruiming! Volgens mij heb ik nog nooit zoveel spullen (kleding, sierraden, make-up, papier en nog meer zooi) weggegooid. Mijn kamer lijkt nu gelijk een stuk ruimer. Heerlijk weer zo opgeruimde kamer, maar het is nog niet helemaal 'mijn' kamer. Door middel van de foto's, de boeddha's, het zilver, souvenirs van vakanties en de kaarsjes heb ik het al wel meer mijn stijl gemaakt.  Toch wil ik mijn kamer gaan verbouwen. Ik wil witte muren en een wit bed. Eerst wilde ik ook een lichte vloer, maar ik denk dat het nu donker grijs gaat worden. Geen vloerbedenking meer, maar misschien laminaat. Met accessoires wil ik kleur in mijn kamer brengen. Gister ben ik al op pad geweest om inspiratie op te doen, helaas nog niet het ideale bed, behang of vloer gevonden. De zoektocht zet ik gewoon voort! Alle tips en inspiraties zijn welkom!

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu al leuk uit vind ik :) en wij hebben alles bij de Ikea gehaald, goedkoper kun je het bijna niet krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk al die foto's in je kamer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Witte muren, dat wil ik later ook, haha. Je kamer is al wel leuk voor de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke accessoires in je kamer! Kijk anders voor inspiratie op Pinterest :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja! Goede tip, staan ook altijd mooie dingen. Thanks

      Verwijderen
  5. Ziet er al mooi uit! Leuk ook die foto's! Op deze blog kun je ook veel inspiratie vinden: http://lezoemusings.wordpress.com/ voor kamers, muren en andere dingetjes. Succes ermee en ben benieuwd naar het resultaat! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de link! heb er al even snel opgekeken, staan wel mooie dingen op:D
      Zal af en toe wel wat bloggen over 'de zoektocht' haha X

      Verwijderen
  6. Leuk! Jammer alleen dat je geen totaal foto hebt gemaakt, haha.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die grote fotokader aan de muur is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen