23-06-2012 / Chernobyl Diaries

















In Pathe Schouwburg, ik had al bijna een kaartje gekocht voor 21 Jump street. Deze film is net uit en daar wilden we heengaan. Vriendinnetje kwam met het voorstel om naar Chernobyl Diaries te gaan. Zij had de film al wel gezien, maar deze draaide eerder waardoor we geen 30 minuten hoefden te wachten. "Oke, is die ook leuk?" vroeg ik. "Nou het is geen lach film, maar wel een goede film." Zo zaten wij, met zijn tweeën, in een bioscoopzaal om 10 uur 's ochtends naar een horrorfilm te kijken (hier kwam ik pas later achter). Ik hou echt niet van horrorfilms. Laat mij maar kijken naar The lucky one, What to expect when you're expecting of Intouchables. Maar de Chernobyl Diaries was echt wel een goede film. Het speelt zich af in Oekraine waar een kernramp heeft plaatsgevonden in Tjernobyl. Er woont nu niemand meer in Pripyat vanwege de gevaarlijke straling. Het is een echte spookstad geworden. De 6 vrienden gaan op excursie naar deze stad en komen er achter dat er nog wel leven is in de spookstad. Het was maar goed dat we met zijn tweeën in de bioscoopzaal zaten, want we zaten af en toe (bijna) een stoeltje verder. Het was geen verschrikkelijke enge film, maar de spanning is goed opgebouwd waardoor je wel eens voor verassingen komt te staan. Een aanrader, ook voor mensen die niet zo van de horrorfilms zijn!

7 opmerkingen:

  1. Cool blog ;)!

    Diyane,
    http://dchild-mode.blogspot.be/
    https://twitter.com/D_diyane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt inderdaad niet als een lachfilm, maar ben erg benieuwd! Wat een leuk blog heb je trouwens! Wij volgen je! Misschien vind je het leuk om ons ook te volgen?:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat jullie me gaan volgen! Ik ga ook even een kijkje nemen op jullie blog;)

      Verwijderen
  3. Klinkt niet echt als een film voor mij! Leuke blog, ik volg je! x

    BeantwoordenVerwijderen