25-06-2012 / Monday Morning



Het weekend is weer voorbij en de maandag betekend: sporten. Sinds zes weken ben ik weer fanatiek aan het fitnessen. En vandaag was het de eerste keer dat ik totaal geen zin had. Het liefst bleef ik de hele ochtend in mijn bed. Met veel moeite ben ik toch in de sportschool gekomen. Ik heb mijn rondje kracht en cardio helemaal uitgevoerd, maar de Stepp heb ik wel op een langzamer tempo dan normaal gedaan. Dit was al vermoeiend genoeg! Steppen vind ik echt leuk en dit kan ik ook veel langer volhouden dan bijvoorbeeld de Cross, maar vandaag gingen die 30 minuten wel erg langzaam. Toch geeft het weer een goed gevoel dat ik mijn best heb gedaan in de sportschool. Beter iets dan niets toch? Woensdag gaat het vast weer beter :) 
Nu is het weer tijd voor de grote opruiming van mijn kamer. Gelukkig heb ik bijna al mijn kleding al uitgezocht en heel veel weggegooid! Nu de rest van de spullen nog uitzoeken. Dit doe ik niet zonder muziek. Take Care van Drake en Rihanna is een nummer wat ik op dit moment veel draai. Terwijl ik Drake en Rihanna helemaal niet zo leuk vind....

8 opmerkingen:

  1. Ik vind dit nummer echt super mooi! De clip had ik nog nooit gezien maar ook die is beautiful :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga me na deze week ook weer opgeven bij de sportschool.. Ik mis het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan zou ik zeker weer naar de sportschool gaan. Het is (normaal) echt heerlijke en krijg er juist zoveel energie van. Top! Hopelijk geniet je er straks weer van:)

      Verwijderen
  3. Wel goed dat je alsnog naar de sportschool bent gegaan! Word je vrolijk van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog! Wat goed van je dat je toch je bed uitkomt dan! Ik ben daar soms heel slecht in ;) Leuke blog heb je, ik volg je met bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik ben daar ook niet altijd even goed in hoor! Het gaat wel steeds beter (dankzij het sporten). Thanks!

      Verwijderen
  5. maybe you like my style...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ik heb ook nog maar net m'n kamer opgeruimd: het was echt een stal (:. & nog succes met het sporten! Ik vind trouwens het liedje echt GEWELDIG!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen