25-02-2013 / Londen: Een echte toerist

Dit is het laatste blogje over Londen. Natuurlijk hebben wij ook de toeristische dingen gedaan/gezien en dat hadden wij gepland op dag 3. Dat was de mooiste dag volgens de weervoorspellingen. Het was inderdaad droog, maar oh wat was het koud! De ochtend maakten we eerst een stop bij de Hummingbird Bakery dat vlak bij ons hotel was. Mijn vriendin is hier helemaal gek van, net als ik van Magnolia Bakery. Daarna vertrokken we richting de London Eye, Big Ben, Westminster Abbey, Downing street, St. James Park, St. James Palace, Buckinghare palace en door naar het Green Park. Deze hoek van Londen pakten we in de ochtend. De Londen Eye zijn we niet ingegaan, want zoals je op de foto's kan zien was het echt heel erg bewolkt (alle dagen). Wij vonden het zonde van ons geld en het was ook niet iets dat we echt heel graag wilden. Na de wandeling door de twee parken dronken we een thee om op te warmen. De wind deed gewoon echt pijn aan je gezicht, brr. En foto's maken was ook geen pretje haha! Nadat we er weer klaar voor waren namen we de metro naar Camden Market en Arsenal. Camden Market was al in een vorige post te lezen.

Onze laatste avond brak aan en wij besloten om nog even naar Harrods te gaan. Gewoon om te zien! Het is inderdaad wel erg mooi, maar wel een doolhof. Daar in de omgeving liepen we nog een klein rondje en besloten toen om naar Piccadilly circus te gaan. Weer een heel ander gedeelte van Londen! Elk stukje heeft zijn eigen sfeer, super leuk. We stonden gelijk tussen de vele winkels, restaurants, theaters en bioscopen. De M&M store bezochten we natuurlijk ook (als toerist) en namen nog wat lekkers mee. M&M dat was vroeger onze afkorting en bijnaam. Dus dat konden we niet overslaan. Bij Piccadilly aten we ook in een Pub en niet te missen de Fish and Chips. Het was echt genieten van onze laatste avond en allebei vonden we het erg jammer om terug te gaan naar Nederland. Om 3.30 uur kwam de taxi ons ophalen bij het hotel en bracht ons naar Victoria Station om daar de bus te pakken. Dit is namelijk wel een stuk goedkoper dan een taxi en werkte op de heenweg ook perfect. Helaas, pinnen bij de bus kon niet (hadden ze wel gezegd), maar we wisten dat er ook een pinautomaat was bij Victoria Station. Die deed het dus niet. Wij opzoek naar een andere pinautomaat, met onze koffer, door de stille straten van Londen. We hadden hier 10 minuten de tijd voor, want dan zou de bus komen. Nou de pinautomaat was gevonden, het geld hadden we, rennend terug, maar de bus was weg. Een half uur later kwam de volgende bus en op het vliegveld was het super rustig dus we waren als nog ruim op tijd hoor! Leuk zo midden in de nacht, maar ik kan er wel om lachen. Het verliep de afgelopen dagen ook allemaal te soepel, dus er moest nog iets gebeuren. Woensdagochtend kwamen we weer aan in Nederland en ik kon gelijk door naar school. Bye bye Londen. Maar het was echt fantastisch en ik zal nooit meer zo lelijk doen over Londen.

1. Het is wel te zien dat het koud was, ,brr! Maar mooie foto's :)

2. Mooie foto's! Haha, niet meer lelijk doen over Londen. Is het inderdaad veel te leuk voor ;-)

3. Wat een prachtige stad, ik hoop dat ik er binnenkort ook heen ga! Lijkt me heerlijk daar.

4. Londen lijkt me super leuk! (:

5. Wat was het grauw in Londen he de afgelopen dagen? Bleh. Vind je foto's wel erg tof. Seems like you had a good time!

6. in augustus was ik met een groep Australiers in het park en eentje begon te gillen en te aaaahwen ... bleek hij daar voor het eerst in zijn leven een eekhoorn te spotten.

7. Super gave foto s!London is top!

8. Toch leuk om alle grote toeristische attracties te bezoeken!

9. Wauwwww,,, echt heerlijk om te zien en te lezen. Super gaaf. Ik wil ooook <3

10. Wat een prachtige foto's. Ik lees de laatste tijd zoveel over Londen, ik wil ook!

11. I LOVE london, hele leuke foto's!