26-02-2013 / Persoonlijk, varierend & levensgenietend

Hoe maak je een printscreen met Windows? De laptop blijkt dus wel een speciale knop hiervoor te hebben, maar mij is het niet gelukt. Ik wil mijn Macbook terug! Ik wilde dus een printscreen maken van mijn interview die online staat op shoppingunlike.com. Uiteindelijk is het een foto geworden met mijn Iphone. Willen jullie iets meer van mij weten? Lees dan hier het hele interview! Hebben jullie zelf vragen (ik zou niet weten wat haha) stel ze dan gerust bij de reacties.

14 opmerkingen:

  1. Haha, ik snap je punt! Ik zou ook nooit meer terug willen naar windows!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn he, Windows als je Mac gewend bent! Volgens mij die knop en dan in paint, word oid. plakken! Leuk interview.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Het moet inderdaad met paint, maar dat is wel een drama zeg haha.

      Verwijderen
  3. Ik had bij mijn vorige laptop ook een printscreen knopje maar als ik daar op drukte maakte die alsnog geen printscreen, heel raar.. Gelukkige bij mijn nieuwe doet die dat wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, Windows vind ik ook echt vreselijk. Ik ga nu het interview lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha hier komt iemand met Windows.. hij zit naast F12 ! PRT SC. staat erop. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukt, je moet het openen met paint. Super vaag!

      Verwijderen
  6. Wat een leuk artikel. Heel leuk om je zo beter te leren kennen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet echt niet hoe je een printscreen maakt... sorry.
    Ga nu het interview lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk interview, de woorden die je hebt gekozen vind ik ook wel bij jou passen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig! Ik vond die vraag echt moeilijk te beantwoorden

      Verwijderen
  9. Wat leuk om te lezen! Ik vind je reisverhalen ook altijd super om te lezen. En je foto's en je recepten/food zeker ook :)

    BeantwoordenVerwijderen