04-08-2012 / Mani-cur-ious

Mani-cur-ious is een super leuk winkeltje in Singapore. Het is ook gelijk de enige winkel die ze hebben. Volgens mij moeten ze veel meer vestigingen gaan openen. Ze verkopen veel verschillende dingen en leuke hebbedingetjes. Het eerste wat opviel in de winkel waren de bijzonder horloges van Nooka. Deze hebben geen normaal klokje, maar werken met streepjes/stipjes en zijn in heel veel verschillende kleuren te krijgen. Maar ze verkopen ook veel mooie sieraden, leuke notitieboekjes, fotoalbums, houten zonnebrillen en andere gekke dingen. Deze winkel is niet alleen bijzonder door de leuke items die verkocht worden, maar er is ook een barretje en een beautysalon. Het liefste ging ik gelijk in zo heerlijke stoel zitten voor een pedicure en manicure. Ik heb de verleiding kunnen weerstaan, want we gingen lunchen op een dakterras zie vorig berichtje.











10 opmerkingen:

  1. Daar zou ik ook wel een manicure willen krijgen! Wat ziet dat er Nice uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's en mooie dingetjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aww dat ziet er echt super leuk uit. Wel ideaal om je mani + pedi in een leuke winkel te krijgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat een schattig winkeltje! En wat leuk en ideaal daar je handen en voeten te laten verzorgen! Volgens mij hebben jullie de tijd van je leven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat winkeltje ziet erg leuk uit! Fijne spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk winkeltje zeg! En die kettinkjes vind ik er schattig!

    BeantwoordenVerwijderen