02-06-2013 / Wraps met kip en groente


Dit is een recept wat graag en regelmatig eet en wat ook nog eens super snel te maken is. De eerste keer dat ik deze versie maakte heb ik gekeken naar wat we in huis hadden (de foto). Ondertussen is het iets verandert, maar nog steeds erg lekker. Hoe eten jullie een wrap? Ik ben benieuwd naar jullie versies!

Wat heb je nodig:
  • Wraps
  • Kipfilet, gesneden in kleine stukjes
  • Pittige kruiden 
  • Paprika
  • Komkommer, in smalle reepjes of kleine stukjes
  • Tomaat
  • Sla (ijsbergsla vind ik wel het lekkerste)
  • Salsa saus
  • Komkommersalade
(Voor 8 wraps: 2 kipfilets, 1 paprika, halve komkommer, 1 tomaat en 1 bakje komkommersalade)

Als eerste snij je de kip in kleine stukjes. De kip bak je goudbruin en ondertussen kan je de paprika, tomaat en de komkommer snijden in kleine stukjes. Voeg bij de kip de kruiden toe en mix even. Bak daarna de paprika kort met de kip mee. 

Doe wat salsa saus op de wrap (in het midden) en een beetje komkommersalade erover (een beetje ketchup is ook lekker ipv de andere twee sauzen). Leg daarna wat sla op de saus. Schep er wat kip en paprika over. Maak af met de komkommer en tomaten. Rol de wraps op en eetsmakelijk. 

6 opmerkingen:

  1. Die kip en groente zien er heerlijk uit! Ik hou zelf niet zo van wraps dus die zou ik weglaten, maar voor de rest ziet het er heeerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ingrediƫntenlijst spreekt me erg aan, goede tip voor wat variatie in mijn diner dus! OOk zonder wraps lijkt me dit heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit alsof ik het lust. Jummie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heerlijk uit! Altijd goed gezond en lekker ;)

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Voor wraps mag je me 's nachts wakker maken :)

    BeantwoordenVerwijderen