06-06-2013 / Van de zomer: Santorini

Wel of niet op vakantie? Dat was de vraag, maar uiteindelijk ga ik toch nog een weekje weg. Officieel heb ik dan nog niet eens vakantie, maar volgens mij moet dat allemaal geen probleem zijn. Ik wil voor een week vakantie niet ver vliegen en gewoon genieten van het zonnetje. Wel vind ik het leuk als je 's avonds nog een dorpje in kan lopen. Na veel op het internet gekeken te hebben is het uiteindelijk Santorini geworden. Ik ben nog nooit in Griekenland geweest, maar het is dichtbij en de zon schijnt (als het goed is). Een eiland kiezen was niet moeilijk, want Santorini sprong er meteen uit. Wat ziet het er prachtig uit!

Het is een klein en rustig eiland waar niet veel te doen is, maar een adembenemend uitzicht heeft. Opvallend zijn de witte gebouwen en wat blauwe daken. Het hotel ligt tegen de steile kraterwanden aan. Zal het water dan echt zo blauw zijn? Een week op een lichtbed met dat uitzicht moet lukken. Als je er geweest bent en tips hebt, graag!

15 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit!
    Heel veel plezier alvast ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Alvast heel veel plezier, het lijkt me daar prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeel tof. Ben er zelf niet geweest. Ik ga naar Lesbos! Ook echtttt en top eiland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij lijkt Santorini ook prachtig! Enjoy girl!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit!! Geniet ervan meissie:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw dat ziet er mooi uit! Wat gaaf dat je daar heen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dat ziet er geweldig uit!! Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me een hele mooie plaats. Hoor er veel (niet eens goede maar vooral mooie verhalen over). Heel veel plezier en geniet van de zon!!
    Bij terug komst tips voor ons;)!?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat ik leuke tips en mooie foto's heb voor jullie!

      Verwijderen
  9. Superleuke foto's!
    Heerlijk lekker uit eten ^_^
    Me likes Starbucks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super tof; heel veel plezier vast!

    BeantwoordenVerwijderen