29-05-2013 / Het Blok

Hoe leuk was altijd het Blok? Geweldig programma waarin vier koppels een appartement ging verbouwen. Erg jammer dat het niet meer op de televisie is. Voor de grap (serieus bedoeld) zei ik elk jaar dat wij (ik en mijn zus) ook mee moeten doen. Kluservaringen hebben wij absoluut niet en iedereen lachte het dan ook uit. Het zou ook nooit iets worden, maar dan konden mensen tenminste lachen. Nu hebben we toch een Blok project. Oke, de muren staan er dan wel en de elektriciteit ligt er ook, maar er moet geklust worden. Dat ga ik deze week doen! Zal ik dan gelijk genezen zijn van het idee om mee te doen aan het Blok? Alleen het gedeelte van de styling bevalt me wel haha.

9 opmerkingen:

  1. Het blok vond ik echt geweldig!! Echt jammer dat het niet meer op televisie is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik keek het nooit eigenlijk. Iedereen z'n ding :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, echt een leuk programma was dat! Succes met jullie eigen project. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha ik kende dit niet.
    Ben er wel erg benieuwd naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha , ja geweldig programma! Succes deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik keek het iedere week. Super leuk. Jullie in ieder geval succes. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik vond dat ook altijd zo'n leuk programma! Maar ik zou ook alleen de styling leuk vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am really enjoying the theme/design of your website.
    Do you ever run into any web browser compatibility issues?
    A small number of my blog audience have complained about my blog not working correctly in Explorer but looks
    great in Opera. Do you have any advice to help fix this problem?


    Visit my site; cheap nike air max shoes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een erg leuk programma, al heb ik nog nooit een seizoen volledig gekeken :P

    BeantwoordenVerwijderen