23-05-2013 / Doutzen Kroes voor H&M


Doutzen Kroes heeft een samenwerking met H&M voor de High Summer Collection. Afgelopen week werden al wat foto's verspreidt over het internet. De video is opgenomen in Mexico. Ik krijg gelijk zin in de zomer na het zien van deze video. Doutzen straalt weer en weet de collectie te verkopen. De collectie is niet erg spannend, maar ik zie wel leuke zomerjurkjes en bikini's. Een leukere collectie dan de samenwerking met Beyonce naar mijn mening. De collectie van Beyonce vond ik helaas tegenvallen en de campagnefoto's waren vond ik ook niet mooi. Ik had mijn verwachtingen misschien wel te hoog gelegd. Wat vind jij?

9 opmerkingen:

  1. Ik wil naar dat land waar het is opgenomen haha! Ik zie wel leuke items in het filmpje voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi filmpje! Ook dat liedje die er onder zit, is lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de campagne ook erg leuk, net als de foto's! Ja ook ik vind hem leuker dan die van beyonce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk filmpje! Van beide ben ik ook niet zo gecharmeerd. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een mooie vrouw is Doutzen! Het filmpje vind ik heel gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het prachtig <3 Kleding niet zo bijzonder maar Doutzen weet het inderdaad goed te verkopen..beetje jammer dat de campagne foto's zwaar geshopt zijn..vind de sfeer in de video toch 100x beter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de campagne met Beyonce ook tegenvallen... helaas. Ik moet nog even denken wat ik van de Doutzen Campagne vind, haha! Vooral dat photoshoppen vind ik erg jammer!

    BeantwoordenVerwijderen