19-02-2013 / Zomaar even om te delen


Funny! Voor mij wel herkenbaar. Gelukkig krijg ik het nu niet meer zo vaak te horen, maar een paar jaar geleden, echt wel. Sorry mensen, ik ben gewoon wit, een spookje haha. Leuke teksten zijn dit altijd en op zoveel manieren te interperteren! Ik heb er nu wit spookje van gemaakt, maar oh ik kan hier nog veel meer bij verzinnen.Make-up, masker en real face, mooie combi!

Maak er weer een mooie dag van vandaag! Ik ga vandaag pakketjes ophalen en proberen wat goede deals te maken. En vanavond is natuurlijk de finale van Wie is de reisleider?! Ik ben benieuwd wie er gaat winnen en heb eigenlijk ook geen idee. Enjoy;)

7 opmerkingen:

  1. Haha, zo herkenbaar! Ik denk ook dat het gewoon iets is dat mensen dan gewend zijn. Als je nooit make-up zou dragen zou het misschien helemaal niet opvallen ;-) Ik heb nog geen een aflevering gezien, want ik kan het hier in Brussel niet kijken op uitzending gemist. Zodra ik weer een weekendje in NL ben ga ik ze allemaal zien :) Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat stom dat je de afleveringen niet kan kijken op uitzending gemist! Een weekendje wie is de reisleider maar kijken dan haha

      Verwijderen
  2. Haha, ik kwam ook wel eens buiten zonder make-up maar voelde me meestal heel naakt! Nu ik mn wimper extentions heb hoef ik eigenlijk helemaal geen make-up meer te dragen, super makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha. Ik heb ook wel eens geen make-up op en krijg dan meesal de vraag of ik wel goed heb geslapen. Heb namelijk vitiligo en onder mijn ogen totaal geen pigment..en tenzij ik echt een hele goede nacht heb gehad dus altijd hele duidelijke kringen onder mijn ogen. Gelukkig verdoezeld mijn bril dat redelijk dus op no-make-up dagen zet ik vaak toch ff mn bril op als ik de deur uit ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahah, ik ken het! Bij mij valt het - geloof ik- wel mee, maar dat komt ook omdat ik geen moeite heb om zonder make up het huis te verlaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha leuk leuk! Volgens mij is hij niet echt van toepassing op mij, aangezien ik niets anders dan mascara en lippenbalsem draag haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen