06-02-2013 / Brothers and Sister the end


Dit is de laatste keer dat ik iets type over Brothers and Sisters! De allerlaatste aflevering heb ik gezien en ik mis de familie. Het is echt een geweldige serie, want de personages zijn zo verschillend en te gek. Daarnaast is er ook geen aflevering saai en gebeurt het een naar het ander. Moet ik zeggen dat seizoen 5 wel een beetje jammer vond, maar dat kwam omdat ik iemand miste! Je kan lekker mee lachen en huilen met deze serie, want je zit binnen no time in die familie. Tjah, ik kan het alleen maar aanraden om het te gaan kijken. Het is fantastisch! De afgelopen twee dagen heb ik mij maar helemaal gestort op Wie is de Reisleider. Je moet wat nu je favoriete serie is afgelopen. Vorige seizoenen had ik trouw gevolgd op de televisie, maar nu kwam het er niet van. Maar ik heb alles terug gekeken en ben weer helemaal bij. Fijne afleveringen en leuke reisleiders.

Wat nu? Volg ik Wie is de Reisleider, Wie is de mol en ga ik beginnen aan One Tree Hill! Ik ga mijn eerste aflevering bekijken en het is verslavend volgens Ielss dus ik ben heel benieuwd.

2 opmerkingen:

  1. Ik ken die serie niet. Maar zo te lezen, vond jij het een leuke serie. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken de serie ook niet, voor nu moet ik eerst Dexter af maken :)

    BeantwoordenVerwijderen